Pers

“Bariton Michel Poels trof in “Grosser Herr” met een combinatie van liefdevolle bewondering en majesteitelijke allure.” (15-12-2014 Haarlems Dagblad/Winand van der Kamp  over Weihnachtsoratorium)

 

“De riooljournalisten Vincent en Thomas, leuke en goed gezongen rollen van Michel Poels en Martijn van Baardewijk, maken Aleids val wereldkundig. ” (9-12-2013 Brabants Dagblad over Stadsopera JHEROnimus)

 

“In een sublieme aria, begeleid door kerkklokken en lage orgeltonen, stelt Luther (Michel Poels) aan het einde van zijn leven vragen aan God.” (25-9-2013 Volkskrant – Biëlla Lutmer  over Luther van Boudewijn Tarenskeen)

 

“Ze is een heks’ en ‘als vrouw inferieur’ zingt een seksistische Petrus (Michel Poels) over Maria Magdalena. Er wordt veel in gegrinnikt. Om het onbeschaamde seksisme van Petrus, die zich bedreigt voelt in zijn rol als ‘favoriet’ van Jezus.” (Katholiek.nl over Maria Magdalena van Noortje Braat)

 

“Verder is er een klein koor (Quatre Bouches) van stemmen die schitterend bij elkaar passen en waaruit, waar nodig, de andere personages uit het verhaal naar voren komen. De apostel Petrus bijvoorbeeld (Michel Poels) die het niet kan zetten dat Jezus zijn vrouw blijkbaar meer in vertrouwen neemt dan zijn discipelen. (Noord Hollands Dagblad over Maria Magdalena van Noortje Braat)

(foto: Michel Marang)